پنکه

Wiki Article

در این مقاله قصد داریم به مشخصات فنی انواع مدل ها و فاکتورهای مهمی که باید هنگام خرید کولر آبی آنها را در نظر داشته باشیم، بپردازیم و ویژگی های یک برند خوب با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر را مورد بررسی قرار دهیم.

این جعبه دارای یک درپوش بوده و محل استقرار آن در داخل محفظه کولر است. در طرفین بعضی از ترمینال ها حروف یا اعدادی نوشته شده که راهنمای خوبی برای اتصال صحیح سیم ها به آن است.

تایید ثبت نام کنید تا تخفیفات و اطلاع رسانی های ما را مستقیم در ایمیل خود دریافت کنید

کولرهای آبی با بهره‌گیری از مقدار آنتالپی بالای تبخیر آب کار می‌کنند. با تبدیل فاز آب مایع به بخار آب، می‌توان دمای هوای خشک را به شدت کاهش داد.[۹] این کار نسبت به تبرید تراکمی انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند.[۹] به علاوه کولرهای آبی در مناطقی با آب و هوای بسیار خشک، این مزیت را نیز دارد که با ادامه کارکرد، خشکی هوا را کاهش داده و باعث آسایش بیشتر ساکنان آن می‌شود.

• باز بودن درب و پنجره ها باعث می‌شود که کولر گازی برای خنک نمودن محیط فعالیت بیشتری داشته باشد و این امر به افزایش مصرف برق آن منجر خواهد شد.

در نتیجه در انتخاب آن‌ها هنگام خرید باید توجه کنیم. ما در این قسمت مهم‌ترین فاکتورهای لازم برای یک انتخاب خوب را به شما معرفی کرده‌ایم.

از کابل چهاررشته ای برای ارتباط الکتریکی ( انتقال برق ) کلید مخصوص به کولر آبی استفاده می شود .

لازم به ذکر است کلیه کولر گازی های ارائه شده در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز دارای شناسه کالا و قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.

امروزه برای رساندن دمای محیط به دمای آسایش از تجهیزات جدیدی جهت سرمایش و گرمایش در فصول مختلف سال استفاده می‌شود. یکی از این تجهیزات مهم و پیشرفته ، کولر گازی و کولر آبی اسپیلت ها هستند. عبارت تهویه مطبوع یعنی کنترل و تنظیم دما و رطوبت به همراه کاهش گرد و غبار، که وظیفه کولر گازی و اسپلیت ها می باشد.

کولر گازی در صنعت تهویه و تبرید از جایگاه خاصی برخوردار است. زیرا:

از نگاه کلی کارایی پنکه ها تفاوت چندانی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها استفاده کاربری آنهاست که پنکه های دیواری روی دیوار قابلیت نصب دارند. پنکه ها به انواع پنکه رومیزی – پنکه دیواری – پنکه سقفی – پنکه ایستاده – پنکه های صنعتی – پنکه های رطوبت زا و جدیدترین نوع پنکه بدون فن تقسیم بندی نمود.

باز کن مراکز تجربه سامسونگ لیست فروشگاه‌ها کشف کنید پشتیبانی

امیدواریم با مطالب ذکر شده شما را در خرید پنکه مناسب یاری کرده باشیم. [/show_more]

کولر گازی پرتابل (قابل حمل) هم مانند کولر گازی پنجره ای تمام قطعات را درون خود جای داده و یک پارچه است و علت نام گذاری این کولرها این است که قابل حمل هستند و به دیوار یا سقف متصل نمی شوند، و در برخی موارد چرخ دار هستند که جا به جایی آنها را آسان ترمی کند.

Report this wiki page