کلینیک زیبایی آرتا بیوتی

Wiki Article

این جز مواردی است که شاید هرگز به آن توجه نکرده باشید. آب دوش می‌تواند روی پوست و مو تأثیر منفی بگذارد.

سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از خدمتکارها وضعیت مالی خوبی ندارد!

عکس های جدید بازیگر نقش دونگی بیرون از سریال+ هر روز زیباتر و جذاب تر

عمل پیکرتراشی خود مجموعه‌ای از روش‌های مختلف است. هدف بیشتر روش‌های پیکرتراشی حذف چربی‌ از بخش‌های خاصی از بدن است. مهمترین روش‌های پیکرتراشی، عمل لیپوساکشن و آبدومینوپلاستی و عمل سیکس پک است. در این عمل‌ها هدف حذف چربی‌های مقاوم است و نه لاغری. در لیپوساکشن جراح پلاستیک با استفاده از یک کانولا چربی‌های اضافه‌ی قسمت‌های مختلف بدن را با مکش از جا می‌کند و خارج می‌کند. اگر رژیم غدایی و ورزش بعد از لیپوسالکشن رعایت شود، سلول‌های چربی دیگر در آن بخش رشد نخواهند کرد. در عمل آبدومینوپلاستی یا تامی تاک چربی‌های اضافه و مقاوم بدن با عمل جراحی برداشته می‌شود. در این عمل همراه با چربی‌های اضافه پوست اضافه هم برداشته می‌شود و فرم دلخواه بدن برای فرد ساخته می‌شود.

لیزر موی زائد از پرتوی متمرکزشده برای تضعیف ریشه مو و ازبین‌بردن موها استفاده می‌کند. دستگاه‌های لیزر مختلفی برای این کار وجود دارد مانند دستگاه دایود، الکساندرایت و غیره.

تغذیه سالم و ورزش دو جزء اساسی برای داشتن بدنی زیبا و سالم هستند.

مزوتراپی: در روش مزوتراپی داروهای درمانی به جای اینکه خورده شوند، مستقیما به زیر پوست تزریق می‌شوند.

اگر فکر می‌کنید عادت کردن به ورزش کار سختی است، حتما مطلب زیر را بخوانید:

کاملا طبیعی است که همه افراد از استاندارد زیبایی بدن یا صورت عصر حاضر برخوردار نباشند. خبر خوب این است که با پیشرفت علم پزشکی و صنعت زیبایی همه افراد می‌توانند به اندام و صورت ایده‌آل خود دست یابند و با رفع نقایص ظاهری‌شان اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنند. در این مطلب از دکترتو شما را با روش‌های مختلف زیبایی بدن آشنا می‌کنیم. اگر در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

در طول روز دوبار صبح و شب از کرم مرطوب‌کننده صورت استفاده کنید. با این‌کار باعث رطوبت‌رسانی و جلوگیری از پیری پوست می‌شوید.

ایده پشت مزوتراپی این است که مسائل اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که موجب آسیب به پوست می شود، تصحیح کند.

مزوتراپی یک تکنیک است که با تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی باعث جوان به نظر رسیدن، سفت کردن پوست و همچنین حذف چربی اضافی می شود. در مورد مزوتراپی دور چشم بیشتر بدانید.

بیوگرافی و عکس های بیرون سریالی بازیگر نقش مرجان سریال نون خ!

ژل لب قلوه‌ای: در مدل لب قلوه‌ای تمامی قسمت‌های لب کلینیک زیبایی آرتا بیوتی سنتر برجسته می‌شوند.

Report this wiki page